CategoryProgramska točka

UKLJUĆIVANJE DONATORA U PROCES STRATEŠKOG PLANIRANJA ORGANIZACIJA CIVILNOGA DRUŠTVA

Strateško planiranje organizacije uobičajeno planiramo i provodimo nakon završetka jednog razdoblja ili nakon većih promjena koje su se dogodile u organizaciji (primjerice odlazak rukovodstva, naglapromjena korisnika, gubitak financiranja i slično). Planiramo ga nekad i zbog zahtjeva donatora ilipartnera.Bez obzira na razloge pristupanja organizacije procesu strateškog planiranja, ono najčešće...

MARKETING U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA

Udruge sve češće strateški planiraju svoj razvoj kao organizacije i kao projektno usmjerenog poslovnog subjekta. U izradi strategije vrlo često se pojavljuju pitanja o prilozima i „dodacima“ strateškom dokumentu. Osim zakonski obveznih operativnog i financijskog plana, korisno je izraditi i plan odnosa s javnošću ali i marketing plan organizacije za konkretno strateško razdoblje. Marketing...

ČITATELJSKI KLUBOVI I MENTALNO ZDRAVLJE POJEDINCA

Čitateljski klubovi već su neko vrijeme popularni i kod nas i u svijetu, uživo ili online. U Zagrebu ih organiziraju i vode Knjižnice grada Zagreba i to njih 20 od ukupno 44. Nedavno smo i sami počeli podržavati jedan čitateljski klub kroz program I dalje aktivni, i to u Knjižnici Voltino. Ponukani iznimnom energijom i entuzijazmom članova i članica Kluba, žustrim i „dubokim“ raspravama o...

GRUPNA SUPERVIZIJA U UDRUGAMA – INTERVIZIJA

Metodu zajedničkog učenja i razvoja kroz rješavanje određenog problema ili situacija s kojima sečlanovi i članice intervizijske skupine susreću nazivamo intervizija. Ova metoda nekad se naziva igrupno učenje, vršnjačko učenje ili grupna supervizija. Intervizija se od supervizije razlikuje pohijerarhiji u skupini i razini razmjene između članova grupe i stručnjaka. Supervizija se gleda kaonadzor...

Bonton poslovnog telefonskog razgovaranja

U današnje vrijeme sve više šaljemo privatne tekstualne poruke putem različitih mreža i kanala na mobilnim telefonima, no u poslovnom okruženju još uvijek i razgovaramo „uživo“, odnosno telefoniramo. Donosimo nekoliko podsjetnika i preporuka za poslovni razgovor telefonom: Na početku telefonskog razgovora uvijek se prvo predstavite punim imenom i prezimenom, U razgovoru bi trebali zvučati...

Bonton komuniciranja e-mailom

Svijet rada postao je nezamisliv bez komunikacije elektroničkom poštom. O kvaliteti naše poslovne elektroničke komunikacije ovisi i kvaliteta odnosa sa suradnicima, partnerima, donatorima i drugima. Obratite pozornost u prijepisci na sljedeće: Prvi dojam i opći izgled e-mail poruke (Neka bude kratka i jasna poruka sa odvojenim poglavljima i pravopisno točna). Font i veličinu slova (U poslovnom...

Uvođenje eko politike u organizacije civilnoga društva

U današnjem svijetu u kojem se s jedne strane promiče odgovornost prema okruženju u kojem živimoa s druge strane se to isto okruženje u ogromnoj mjeri zagađuje, organizacije civilnoga društva vidimokao nositeljice promoviranja i poticanja na odgovorno ponašanje u okviru svojih ureda i djelatnosti.Ekopolitika ili kako je neki nazivaju zelena politika zagovara ekološki održivo društvo. Stoga se...

POLITIKA KVALITETE

CCI primjenjuje sustav upravljanja kvalitetom u procesima usmjerenim organizacijama civilnog društva, dionicima lokalne zajednice i inicijativama građana.

Nove objave

Kategorije

POLITIKA KVALITETE

CCI primjenjuje sustav upravljanja kvalitetom u procesima usmjerenim organizacijama civilnog društva, dionicima lokalne zajednice i inicijativama građana.

Program regionalnog razvoja civilnoga društva