CategoryProgramska točka

GRUPNA SUPERVIZIJA U UDRUGAMA – INTERVIZIJA

Metodu zajedničkog učenja i razvoja kroz rješavanje određenog problema ili situacija s kojima sečlanovi i članice intervizijske skupine susreću nazivamo intervizija. Ova metoda nekad se naziva igrupno učenje, vršnjačko učenje ili grupna supervizija. Intervizija se od supervizije razlikuje pohijerarhiji u skupini i razini razmjene između članova grupe i stručnjaka. Supervizija se gleda kaonadzor...

Bonton poslovnog telefonskog razgovaranja

U današnje vrijeme sve više šaljemo privatne tekstualne poruke putem različitih mreža i kanala na mobilnim telefonima, no u poslovnom okruženju još uvijek i razgovaramo „uživo“, odnosno telefoniramo. Donosimo nekoliko podsjetnika i preporuka za poslovni razgovor telefonom: Na početku telefonskog razgovora uvijek se prvo predstavite punim imenom i prezimenom, U razgovoru bi trebali zvučati...

Bonton komuniciranja e-mailom

Svijet rada postao je nezamisliv bez komunikacije elektroničkom poštom. O kvaliteti naše poslovne elektroničke komunikacije ovisi i kvaliteta odnosa sa suradnicima, partnerima, donatorima i drugima. Obratite pozornost u prijepisci na sljedeće: Prvi dojam i opći izgled e-mail poruke (Neka bude kratka i jasna poruka sa odvojenim poglavljima i pravopisno točna). Font i veličinu slova (U poslovnom...

Uvođenje eko politike u organizacije civilnoga društva

U današnjem svijetu u kojem se s jedne strane promiče odgovornost prema okruženju u kojem živimoa s druge strane se to isto okruženje u ogromnoj mjeri zagađuje, organizacije civilnoga društva vidimokao nositeljice promoviranja i poticanja na odgovorno ponašanje u okviru svojih ureda i djelatnosti.Ekopolitika ili kako je neki nazivaju zelena politika zagovara ekološki održivo društvo. Stoga se...

POLITIKA KVALITETE

CCI primjenjuje sustav upravljanja kvalitetom u procesima usmjerenim organizacijama civilnog društva, dionicima lokalne zajednice i inicijativama građana.

Nove objave

Kategorije

POLITIKA KVALITETE

CCI primjenjuje sustav upravljanja kvalitetom u procesima usmjerenim organizacijama civilnog društva, dionicima lokalne zajednice i inicijativama građana.

Program regionalnog razvoja civilnoga društva