20 činjenica koje će vam pomoći u izradi Crowdfunding kampanje

  • Jako je važno imati dobar i predan tim (uključiti volontere ako je moguće)
  • Duža kampanja ne znači više novaca (ulagači mogu povlačiti svoje udjele)
  • Kampanja na platformi (npr. Indiegogo) mora cijelo vrijeme biti aktivna
  • Kampanja putem e-mail kanala je najuspješnija (važno je imati odličan networking)
  • Sve mora biti vrlo transparentno i vidljivo
  • Uvjerljiv i strastven video i tekst (za što tražimo sredstva? koliko nam je potrebno
    sredstava?  tko je naša ciljana publika? ), grafike! Priču treba prodati vrlo strastveno i emotivno.
  • Najvažnije pitanje za odgovoriti u videu je “zašto”? Trebamo biti u mogućnosti
    prodati svoju ideju u 2 minute
  • Koristiti humor ako je moguće, nikad ne koristiti negativne činjenice, kampanja
    mora uvijek biti pozitivna
  • Vrijeme lansiranja je ključno (ne za vrijeme praznika! moramo unaprijed znati
    točan datum)
  • Svaki projekt bi trebao imati socijalnu notu, da bude koristan zajednici
  • Važno je prikupiti 20% sredstava prije kampanje (ako ne možemo motivirati svoje
    poznanike kao ćemo motivirati nepoznate?)
  • Važna je suradnja sa lokalnim medijima, da neprestano prate naše aktivnosti
    tokom kampanje
  • Detaljno istražiti tuđe kampanje i razmijeniti iskustvo s nekim tko je prošao
    kampanju (i uspješno i neuspješno)
  • Kreirati marketing strategiju (PR, bar 200 e-mailova, društvene mreže…)
  • Napraviti kalendar kampanje u kojem treba isplanirati svaki korak koji ćemo
    napraviti u kampanji
  • Pripremiti zanimljive poklone , 3-5 vrsta i razina vrijednosti poklona (npr. lepeza za
    30 kuna, torba za 150 kn, ljetovanje za 1000 kn)
    vrijednosti
  • Važno je da svaka osoba koja je uložila novac dobije odgovor (minimalno!) ili
    poklon
  • Kampanju treba lansirati tek kad bude potpuno spremna i pripremljena  (npr. da
    znamo i što ćemo napraviti ako prikupimo više novaca)
  • Prvim donatorima je dobro pripremiti ekskluzivne nagrade ili privilegije (early bird)
  • Crowdfunding nije samo prikupljanje novaca, to je širenje ideja i inspiracije,
    testiranje tržišta i stvaranje branda

 

- Mirela Despotović
POLITIKA KVALITETE

CCI primjenjuje sustav upravljanja kvalitetom u procesima usmjerenim organizacijama civilnog društva, dionicima lokalne zajednice i inicijativama građana.

Nove objave

Kategorije

POLITIKA KVALITETE

CCI primjenjuje sustav upravljanja kvalitetom u procesima usmjerenim organizacijama civilnog društva, dionicima lokalne zajednice i inicijativama građana.

Program regionalnog razvoja civilnoga društva