- Jako je važno imati dobar i predan tim (uključiti volontere ako je moguće)
- Duža kampanja ne znači više novaca (ulagači mogu povlačiti svoje udjele)
- Kampanja na platformi (npr. Indiegogo) mora cijelo vrijeme biti aktivna
- Kampanja putem e-mail kanala je najuspješnija (važno je imati odličan networking)
- Sve mora biti vrlo transparentno i vidljivo
- Uvjerljiv i strastven video i tekst (za što tražimo sredstva? koliko nam je potrebno
sredstava? tko je naša ciljana publika? ), grafike! Priču treba prodati vrlo strastveno i emotivno. - Najvažnije pitanje za odgovoriti u videu je “zašto”? Trebamo biti u mogućnosti
prodati svoju ideju u 2 minute - Koristiti humor ako je moguće, nikad ne koristiti negativne činjenice, kampanja
mora uvijek biti pozitivna - Vrijeme lansiranja je ključno (ne za vrijeme praznika! moramo unaprijed znati
točan datum) - Svaki projekt bi trebao imati socijalnu notu, da bude koristan zajednici
- Važno je prikupiti 20% sredstava prije kampanje (ako ne možemo motivirati svoje
poznanike kao ćemo motivirati nepoznate?) - Važna je suradnja sa lokalnim medijima, da neprestano prate naše aktivnosti
tokom kampanje - Detaljno istražiti tuđe kampanje i razmijeniti iskustvo s nekim tko je prošao
kampanju (i uspješno i neuspješno) - Kreirati marketing strategiju (PR, bar 200 e-mailova, društvene mreže…)
- Napraviti kalendar kampanje u kojem treba isplanirati svaki korak koji ćemo
napraviti u kampanji - Pripremiti zanimljive poklone , 3-5 vrsta i razina vrijednosti poklona (npr. lepeza za
30 kuna, torba za 150 kn, ljetovanje za 1000 kn)
vrijednosti - Važno je da svaka osoba koja je uložila novac dobije odgovor (minimalno!) ili
poklon - Kampanju treba lansirati tek kad bude potpuno spremna i pripremljena (npr. da
znamo i što ćemo napraviti ako prikupimo više novaca) - Prvim donatorima je dobro pripremiti ekskluzivne nagrade ili privilegije (early bird)
- Crowdfunding nije samo prikupljanje novaca, to je širenje ideja i inspiracije,
testiranje tržišta i stvaranje branda