CategoryProgramska točka

Zagovaranjem za zajednicu – kako udruge mogu prepoznati potrebe u zajednici i pokrenuti suradnju s lokalnim dionicima na promjenama

Sukladno aktualnim problemima i nedostacima u lokalnoj zajednici dolazi do njene otpornosti. Iz otpornosti proizlazi povezanosti njenih stanovnika, njihove međusobne lojalnosti i zajedničke suradnje, a u koje djelovanje su uključeni, osim stanovnika pojedine zajednice i javne institucije, poduzetnici, udruge i drugi. U tom slučaju zajednica kao takva prati trend i prepoznaje potrebe svojih...

DIGITALNA PISMENOST I ALATI – prednosti i izazovi

Ići u korak s razvojem digitalnog svijeta nužnost je koja je zatekla i nas, organizacije civilnoga društva jer je to postao način kako se možemo javljati na sve zahtjevnije oblike prijave na objavljene natječaje;  preko novih sustava i platformi, a u maloj zemlji kao što je naša, praktički svaki davatelj sredstava ima izrađenu svoju platformu za prijavu projektnih prijedloga. Za neke od njih...

Volonterstvo u Hrvatskoj

Volontiranje u Hrvatskoj postaje sve više važan dio društvenog života. Volonteri pomažu i uključuju se u društveno korisne aktivnosti bez financijske koristi, a zauzvrat stječu nova iskustva, znanja i osjećaj zadovoljstva. Njihov rad doprinosi boljem životu u zajednici i jača solidarnost među ljudima. Volonterstvo je kod nas posebno dolazila do izražaja u kriznim situacijama. Primjer je potres u...

IZGRADNJA DRUŠTVENOG KAPITALA U MANJIM ZAJEDNICAMA

(priču i fotografiju ustupila je Jasmina Miškić) U digitalnom dobu koje se ubrzano razvija, najveća pažnja usmjerena je na veće gradove, što je već dulje i kod nas trend. U gradovima se ulaže u infrastrukturu, turizam, kulturu i zabavu – sve ono što donosi vidljiv napredak i privlači ljude za stanovanje i traženje zaposlenja. Manje sredine, s druge strane, često ostaju u sjeni. Pogotovo manje...

ZNAČENJE VIDLJIVOSTI UDRUGE U JAVNOSTI

Udruge, zaklade, umjetničke organizacije i ostale organizacije civilnoga društva su neprofitneorganizacije – što znači da se naša vrijednost neće izražavati kroz profit i prihode nego krozdoprinos društvu, zajednici, našim korisnicima. U tom kontekstu vidljivost i kako nas sedoživljava i prepoznaje u javnosti, ima prilično važnu ulogu. Kad mi govorimo o vidljivostionda manje govorimo o...

VAŽNOST ETIČNOSTI ZA POVJERENJE U RAD UDRUGA?

Etičnost znači poštenje i iskrenost u djelovanju; ali i odgovornost prema drugima;transparentno i zakonito poslovanje, poštivanje prava svih uključenih, izbjegavanještetnih i nepoštenih radnji, poštivanje normi, stvaranje pravednog radnog okruženja.S obzirom na to da udruge uglavnom djeluju u ime općeg dobra, važno je da njihovoposlovanje bude transparentno, pošteno i u skladu s visokim moralnim...

INOVATIVNI OBLICI PRIKUPLJANJA SREDSTAVA OD POSLOVNOG SEKTORA

Rad u neprofitnom sektoru pruža nam stvarno gotovo svakodnevno osjećaj svrhe i odgovore na pitanja zašto radimo aktivnosti koje radimo i zašto smo odabrali raditi baš s određenom skupinom korisnika. Povratne informacije o kvaliteti našeg rada i učinkovitosti dobivamo već tijekom provedbe aktivnosti i projekata. To su lijepe strane rada u neprofitnom sektoru, međutim ima i onih koji nas plaše i...

VOLONTERSKE NAKNADE

Praksa isplate naknade volonterima, kada se ne radi o konkretnim troškovima vezanima uz volontiranje ili pak isplaćivanja dnevnica kada za to ne postoje uvjeti, protivna je suštini volonterstva, a to je da je volontiranje rad za dobrobit ljudi i zajednice. Potrebno je voditi računa da sve transakcije vezano za volonterstvo budu sukladne Zakonu o volonterima, a pogotovo isplate naknada, gdje se...

EVIDENCIJA ČLANSTVA UDRUGE

Član udruge, pod jednakim uvjetima utvrđenim Zakonom o udrugama i statutom udruge, može postati svaka fizička osoba i pravna osoba (npr. trgovačko društvo, ustanova, zaklada, udruga, vjerska zajednica i drugo) Udruga je dužna voditi popis svojih članova (Zakon o udrugama čl.12). Popis članova vodi se elektronički ili na drugi prikladan način i obvezno sadrži podatke o osobnom imenu (nazivu)...

KAKO ZADRŽATI RADNIKE U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA

Svatko od nas koji radimo u neprofitnoj organizaciji nije se jednom zapitao „što mi to treba“, „zašto sam još uvijek ovdje“, „što ako nam ne prođe projekt“, „kuda ću kad završi projekt“  a voditelji organizacija, predsjednici udruga i upravitelji zaklada pribojavaju se da će im radnici otići i prije završetka projekta jer im se pružila prilika dobiti posao u javnom ili, rjeđe, privatnom...

POLITIKA KVALITETE

CCI primjenjuje sustav upravljanja kvalitetom u procesima usmjerenim organizacijama civilnog društva, dionicima lokalne zajednice i inicijativama građana.

Nove objave

Kategorije

POLITIKA KVALITETE

CCI primjenjuje sustav upravljanja kvalitetom u procesima usmjerenim organizacijama civilnog društva, dionicima lokalne zajednice i inicijativama građana.

Program regionalnog razvoja civilnoga društva